Menu

Communicatie

VPR begeleidt u in al uw communicatie met uw stakeholders. En dat doen we graag oerdegelijk.
Geen bla bla bla, geen duizend holle woorden. Back to Basics.

Het AIDA Communicatiemodel.

Communicatie is geslaagd als zij:

  • de aandacht [ ATTENTION ] trekt,
  • interesse [ INTEREST ] opwekt,
  • een behoefte [ DESIRE ] aanwakkert,
  • en aanzet tot actie [ ACTION ].

Met deze vereisten dagen wij onszelf uit als we uw boodschap vorm geven.

En dat lukt aardig met duivels goede copywriting, een sterk grafische concept, en het kiezen van de juiste communicatiedragers. Onze copywriters zijn ervaren generalisten met specialisaties in commerciële, technische & juridische materies.







ENKELE CASES:

ABSU - UGBN
Nationale promotiecampagne “Dagschoonmaak”
De Meyer
Corporate Communication: nieuwe huisstijl
Waterwegen & Zeekanaal
Bedrijvengids
Belgian Chambers
Presentatie



ENKELE REFERENTIES: